Historia

Nazywam się Jan P. Mejnartowicz i pierwszą wersję stron Genetyka dla Wszystkich utworzyłem przed wielu laty (w 1999 roku). To cała epoka zarówno w genetyce jak i w informatyce.

Obecnie znacznie mniej zajmuję się genetyką, a znacznie więcej neurologią (neuroM.pl), lecz chciałbym, aby strony Genetyki dla wszystkich były aktywne, a to dzięki możliwościom Web 2.0.

Od roku 2010 strony Genetyki dla Wszystkich są bardziej związane z moją stroną domową neuroM.pl, a głównie aktualizowane są informacje dotyczące wad cewy nerwowej.

W roku 2008 roku uruchomiłem strony Genetyka dla wszystkich na serwerze wiki (wikidot.com), co - mam nadzieję - umożliwi choć niewielki rozwój tych stron.

Moje wykłady i seminaria będzie mógł poddać edycji każdy zarejestrowany na Wikidot.com, lecz również możliwa jest edycja anonimowa. Zapraszam.

Pierwsza wersja stron Genetyka dla wszystkich powstała w w listopadzie 1999 roku (Tak naprawdę to kilka miesięcy wcześniej, jednak w listopadzie 1999 uruchomiłem licznik odwiedzin i zapisałem tę datę; serwer obsługujący licznik przestał działać po kilku latach).

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License